AnunciLa promoció en línia

CPM - què és? Com utilitzar la RPC en la publicitat?

Mitjançant l'organització d'una campanya dels mitjans de comunicació i la publicitat contextual a la xarxa, qualsevol anunciant calcula el seu pressupost estimat. campanya de publicitat del client és important per veure com els fons assignats per a la seva aplicació, si es gasta els diners i l'eficàcia amb què s'utilitzen segons el previst. El càlcul de l'eficiència de la publicitat del producte en la planificació de mitjans basat en diversos indicadors, un dels quals és l'índex de la RPC. Quina és aquesta figura com usar-lo - trobar a continuació.

CPM - per què és necessari

Què és la publicitat de CPM, s'ha conegut des del segle passat. El mòdul s'utilitza en totes les campanyes de publicitat que van tenir lloc en els mitjans de comunicació. Publishing, estacions de televisió i ràdio segueixen utilitzant aquesta xifra per calcular el cost de la publicitat. CPM s'utilitza en el cas quan es tracta del preu de la publicitat gràfica no és un sol destí, i milers de possibles compradors. Al mateix temps, i va ser posat en circulació aquest terme. Els propietaris de plataformes de publicitat només podien operar amb la seva circulació i l'enfocament temàtic, de manera que es va determinar la taxa de CPM, la publicitat, tenint en compte aquest valor va ser productiu.

CPM definir

Una definició simple de CPM - cost per mil és. Ve del nom del mòdul de paraules en anglès cost per mil, en el qual M - el nombre romà, és a dir, 1000. Per tant, la qüestió de quin és el CPM, es pot dir que aquest és el preu per cada mil impressions d'anuncis. Com més temps hi ha publicitat en les pàgines dels diaris i revistes, com més sovint es juga a la ràdio o llegir al canal de televisió - com més gran és la taxa d'aquest factor.

El càlcul de les campanyes de publicitat en línia de CPM

A Internet, el paper de la publicitat en general juguen banderes - aquests molestos elements emergents, que són tan populars entre els usuaris, i que portar els diners al propietari de plataformes de publicitat. El més popular és el lloc, més persones mirant aquesta pàgina web, la publicitat més car en aquest lloc li costarà al client.

Els anunciants interessats en el major nombre possible d'usuaris que van veure la bandera. Per tant, quin és el CPM, es pot demostrar matemàticament de la següent manera:

CPM = (el preu total de l'ordre de publicitat) / (nombre previst de visites per dia bandera) * 1000.

Ara està clar, CPM - el que és. En la publicitat és un dels indicadors més importants. Un anunciant pot calcular la quantitat de diners que necessita per pagar al propietari del lloc per assegurar-se que la informació s'ha demostrat mil usuaris a la xarxa.

Visualment, aquest càlcul es pot il·lustrar mitjançant un exemple senzill. El cost de col·locar un banner en el lloc d'un portal és, per exemple, $ 400 per setmana, les estadístiques d'aquest lloc web mostra que una setmana navegant pel lloc prop de 10 mil. Usuaris. Per tant, un simple càlcul dóna un valor de:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 per cada mil impressions informació publicitària.

Els anunciants han d'entendre que una simple demostració de la bandera a la pàgina web temàtica és sobretot informatiu. No es garanteix que tots els deu mil persones que van visitar la pàgina, allibereu-ne clic al banner. si el visitant voldrà vincular o no - que depèn de la capacitat d'atracció de la bandera i la informació que es publica en ella. Cada lloc està obligat a proporcionar totes les dades per calcular l'opció de CPM. És rendible per al propietari del lloc, es pot entendre. Però la publicitat, la seva qualitat i interessant per a l'usuari final estan inclosos en la tasca del client.

mòdul de suport CTR, els mètodes de càlcul

Per reduir els costos a considerar un altre indicador - Índex CTR. El nom també prové de la llengua Anglès i està completament sonar com un percentatge de clics - taxa d'CTR. CTR que mostra quantes persones han fet clic al banner i van a un client pàgina de publicitat. Aquest mòdul depèn de l'exactitud del lloc triat, a causa de que la publicitat aspecte més apropiat i necessari, més gran és la probabilitat que el visitant interessat en la informació i fa clic al banner. El mètode de càlcul d'aquest indicador és el següent:

CTR = (nombre d'usuaris que han fet clic al banner) / (nombre previst de punts de vista en el dia de la bandera) * 100%.

Per exemple, si les 20 mil persones que van veure els anuncis, han seguit un enllaç 800 usuaris, llavors el CTR està 800/20 000 * 100 = 4%, que està per sobre del límit inferior.

Empíricament demostrat que el CTR mínim de 3-5%. Si és menor, llavors el cost per client potencial excedirà el benefici esperat, i la publicitat serà considerada ineficaç.

L'ús d'índexs

CPM es pot utilitzar en seleccionar un públic objectiu estret. Per exemple, en ordenar la plataforma lloc de bandera proporciona als anunciants informació sobre edat, sexe, lloc de residència, interessos de tots els visitants registrats. Així, la salutació desitjat apareix només a aquells usuaris, dels quals es va calcular el producte promocional. El pressupost de la campanya alhora consumeix més econòmica i més eficient.

També ha de tenir en compte l'activitat dels membres permanents. Com més freqüentment el mateix usuari veu el mateix producte publicitari, més diners es carrega en compte dels anunciants, però el client en el client d'això ja no es fa. Per tant els índexs de càlcul llegir i escriure de CPM i CTR en conjunció amb una profunda anàlisi de la informació proporcionada per aquesta plataforma de publicitat per portar els resultats desitjats pel client.

Un altre punt que s'ha de tenir en compte a l'inici de la campanya. El pagament pot ser exposat o en termes de CPM o CTR. En altres paraules, el client ha d'entendre l'essència de la publicitat de la bandera de mòdul CPM - no és un pagament per un clic, però només per a la publicitat d'una demostració del producte

Resumint

Quan se li va preguntar quin és el CPM, es pot dir que aquesta opció és un dels més importants en l'anàlisi de l'efectivitat d'un anunci en particular, i també ha de tenir en compte en calcular el pressupost de publicitat. Tingut en compte i la quantitat dels suposats contactes del client potencial amb la informació publicitària, i el cost de col·locació de la bandera en diversos llocs amb enfocament temàtic similar. Tenint en compte aquests paràmetres, és possible calcular l'eficiència d'una plataforma de publicitat en particular i dominar amb èxit el pressupost de publicitat.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 ca.unansea.com. Theme powered by WordPress.